بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد

ارائه انواع خدمات پوست و مو زیر نظر پزشک متخصص

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد

با توجه به اینکه پیشرفت بسیاری در حوزه زیبایی مشاهده می شود، روش های مختلفی برای رسیدن به بدنی ایده آل نیز وجود د ارد. از این رو در این مطلب به بررسی راه های از بین بردن موهای زائد پرداخته ایم تا بتوانید با توجه به شرایط خود بهترین مورد را انتخاب کنید. 
وقتی نوبت به از بین بردن موهای زائد می رسد، گزینه هایی دارید. با وجود اطلاعات نادرست فراوان در مورد این گزینه ها، تشخیص اینکه کدام یک (ها) برای شما بهتر است.

اصلاح یا ژیلت 
با استفاده از تیغ موهای زائد حذف می شود که تنها موهای سطح پوست از بین میروند و فولیکول مو آسیبی نمی بیند. ممکن است ابتدا این مورد برای شما جذاب باشد. اما در انتها موهای زخیم و تیز تیز به شما تحویل می دهد که مجبورید هر دوروز یکبار شیو را انجام دهید. استفاده از ژیلت می تواند موهای بدن را ضخیم تر کند و رشد موها چندین برابر می شود. 

اپیلاسیون
موم سرد یا گرم می تواند موها را می کشد اما انتهای موها در فولیکول باقی می ماند. نتیجه ایجاد شده نهایتا یک هفته باقی می ماند و باید هر هفته آن را انجام دهید. اپیلاسیون می تواند موها را نازک کند اما آن ها را کاملا از بین نمی برد. 

مواد موبر
مواد شیمیایی برای از بین بردن موهای زائد می تواند روی پوست حساسیت ایجاد کنند و در نهایت برای استفاده از آن باید زمان زیبادی صرف کنید و کمی مشکلات بهداشتی ایجاد می شود. لازم است برندی انتخاب کنید که معتبر باشد. به طور کلی این مورد نیز نمی تواند خیلی دوام داشته باشد. برای استفاده از آن ها لازم است مقداری از متریال را روی پوست خود بمالید و بعد از آن چند دقیقه منتظر بمانید و با توجه به نحوه مصرف مواد را پاک کنید تا موها نیز پاک شوند. این متریال نیز موهای رویی و سطحی را از بین میبرد. 
لیزر موهای زائد 
از بین بردن موهای زائد با لیزر بهترین راه است به دلیل اینکه طی چند جلسه به فاصله یک ماه می تواند موهای زائد را کامل از بین ببرد به دلیلی اینکه به طور مستقیم روی فولیکول اثر می گذارد و آن را ضعیف می کند. 
کلینیک آرامین که در این قسمت می تواند وارد لینک آن شوید به خوبی شما را برای از بین بردن موهای زائد راهنمایی می کند. 

https://araminbeauty.com/
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد